قیمت و خرید انواع سرسیم W&E

قیمت و خرید انواع سرسیم W&E

قیمت و خرید انواع سرسیم W&E

با ما در تماس باشید

لیست قیمت های وبرا الکتریک

سرسیم، وایرشو و کابلشو همگی اسامی کوچکترین و درعین حال پرکاربردترین اتصال دهنده های الکتریکی هستند که در صنعت برق به ویژه سیم کشی به کار می روند. در این مقاله از وبرا الکتریک قصد داریم تا علاوه بر آشنایی با انواع سرسیم W&E و کاربرد هر کدام، قیمت و نحوه خرید سرسیم W&E را نیز برای شما بیان کنیم.

سرسیم (Wire Terminal)

سیم های افشان به دلیل داشتن رشته های مسی فراوان، عمدتا در حین نصب پراکنده شده و خطر برق گرفتگی را افزایش می دهند. از این رو برای ایجاد اتصال ایمن و مطمعن کابل ها و سیم های افشان به یکدیگر و یا یک پایانه الکتریکی از سرسیم استفاده می شود.

سرسیم ها قطعات کوچک و فلزی هستند که می توانند به صورت اتصال موقت و یا اتصال دائمی در تاسیسات برقی مورد استفاده قرار گیرد. این قطعات در دو نوع عایق دار و بدون عایق طراحی و تولید می شوند. سرسیم های عایق باعث نارسانا شدن و حفاظت قطعه در برابر رطوبت، گرما و سرمای شدید می شود. سرسیم های غیر عایق نیز در مواردی که ایمنی و حفاظت زیاد مطرح نباشد، از نظر اقتصادی، گزینه مناسبی می تواند باشد.

قیمت و خرید انواع سرسیم W&E

انواع سرسیم W&E

سرسیم W&E با توجه به نوع ترمینال، جریان مصرفی و محل مورد استفاده دارای انواع گوناگونی می باشند. تنوع بالای این قطعه به کاربران کمک می کند تا بتوانند قطعه ای با بیشترین رسانایی و مناسب کار خود را انتخاب کنند.

انواع سرسیم برند W&E شامل:

سرسیم حلقوی یا گرد (RV)

از سرسیم حلقوی که با نام های سرسیم گرد و سرسیم چشمی نیز شناخته می شود، به منظور اتصال سیم به پیچ هادی استفاده می شود. در استفاده از این نوع سرسیم W&E، قبل از نصب ترمینال، باید پیچ ترمینال را کامل برداشته و بعد با گذاشتن آن، پیچ را همراه با هم ببندید.

قیمت و خرید انواع سرسیم W&E

سرسیم سوزنی روکش دار (PTV)

سرسیم سوزنی روکش دار یکی دیگر از انواع سرسیم W&E است. از این سرسیم برای جلوگیری از آسیب و یا صدمه به سیم زمانی که سیم به صورت مستقیم به سلول ترمینال وارد می شود، استفاده می شود.

قیمت و خرید انواع سرسیم W&E

 

برای استفاده از این نوع سرسیم، ابتدا باید آن را به سیم پرس کرده و سپس قسمت هادی سرسیم را داخل سلول ترمینال قرار داده و پیچ کرد. در این حالت، ارتباط بین سیم و سلول ترمینال به واسطه قسمت هادی سرسیم سوزنی برقرار می شود.

سرسیم دوشاخ یا چنگالی (SV)

سرسیم دوشاخ یا چنگالی یکی دیگر از انواع سرسیم است که برای اتصال سیم به پیچ هادی، بدون نیاز به باز کردن کامل پیچ استفاده می شود. روکش این نوع از سرسیم نیز برای اطمینان از داخل شدن مقدار کافی سیم در سرسیم و اتصال مطمئن بین آن ها، به صورت قیفی شکل طراحی شده است.

قیمت و خرید انواع سرسیم W&E

سرسیم رابط، دوراهی یا مف(BV)

سرسیم رابط یا مف همانطور که از نامش پیداست در سیم کشی به عنوان رابط عمل می کند. از این قطعه برای اتصال دائمی دو انتهای یک سیم به یکدیگر و یا افزایش طول دو سیم برای رسیدن به یک دیگر استفاده می شود.

قیمت و خرید انواع سرسیم W&E

سرسیم فیشی (کولری) نری (MDD)

سرسیم فیشی نری یا کولری برای اتصال موقت دوسیم یا کابل به کار می رود. این دسته از سرسیم ها دارای اندازه های گوناگونی بوده و مطابق با نیاز کاربران با استاندارد قابل قبولی تولید می شوند.

نصب این سرسیم، توسط یک زوج سرسیم فیشی نری و مادگی و صرفا با نیروی دست و بدون نیاز به ابزار اضافی انجام می شود. با توجه به نیاز به مقاومت بالا برای امکان باز و بسته کردن زوج سرسیم به تعداد دفعات زیاد، بر خلاف سرسیم های دیگر، جنس هادی این سرسیم از برنج (آلیاژ مس و روی) می باشد.

قیمت و خرید انواع سرسیم W&E

 

سرسیم فیشی (کولری) مادگی (FDD)

سرسیم فیشی مادگی در مقابل سرسیم های فیشی نری، برای اتصال موقت دو سیم استفاده می شود. جنس هادی این مدل از سرسیم برق از برنج است و دارای لبه های برگشته شده می باشد، به همین دلیل اتصالی محکم و قابل اطمینان را سر سیم فیشی نر ایجاد می کند. از این رو می توان از این زوج سرسیم در محیط های با ارتعاش بالا نیز استفاده کرد.

قیمت و خرید انواع سرسیم W&E

سرسیم وایرشو

وایرشو برای اتصال و نگهداری قسمت هادی کابل و سیم به شینه یا تجهیزات و اتصالات دیگر به کار می رود. وایرشوها علاوه بر زیبایی و مرتب کردن دسته های کابل و سیم، ایمنی آنها را نیز بالا می برند.

مطالعه بیشتر : سرسیم وایرشو W&E

قیمت و خرید انواع سرسیم W&E

کابلشو

کابلشوها سرسیم های متفاوتی هستند که برای اتصال و برقراری جریان الکتریکی بین هادی کابل با تجهیزات الکتریکی به کار می روند. در این اتصال ظرفیت جریان هادی کابل باید مطابق با تجهیزات باشد.

قیمت و خرید انواع سرسیم W&E

فواید استفاده از سرسیم

عمده ترین مزیت های استفاده از سرسیم ها در سیم کشی در مقایسه با اتصال مستقیم سیم و تجهیزات با استفاده از چسب برق، موارد زیر را می توان نام برد:

  • اتصال مطمئن و استاندارد
  • ایمنی بالا
  • جلوگیری از نشتی جریان برق
  • عدم نیاز به استفاده از چسب برق
  • سرعت کار بالاتر
  • قیمت مناسب تر

قیمت و خرید سرسیم W&E

مجموعه وبرا الکتریک با نزدیک به دو دهه سابقه فعالیت در زمینه تولید و توزیع تجهیزات الکتریکی، به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین تامین کنندگان این تجهیزات در صنعت برق شناخته شده است. هدف ما در این مجموعه ارائه خدمات به مشتریان و رعایت اصل کیفیت بالا همراه با قیمت مناسب می باشد.

سرسیم، وایرشو و اصتال دهنده های الکتریکی دیگر جزو پرفروش ترین محصولات مجموعه وبرا الکتریک است. شما می توانید برای مشاهده قیمت و خرید انواع سرسیم برند W&E ، از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.