نوار دور درب خورشیدی

نوار دور درب خورشیدی W&E

نوار دور درب خورشیدی W&E یا نوار درزگیر ابزاری است که با پوشاندن دور لبه های تیز پانل های فلزی، چوبی، شیشه ای و پلاستیکی از سیم ها و کابل های برق محافظت کرده و از آسیب دیدن و پارگی آن ها جلوگیری می کند.

این محصول که تا حدودی به عنوان عایق به کار می رود، دارای یک شیار سرتاسری و طراحی دندانه دار می باشد که انعطاف پذیری بالایی دارد. از این رو می تواند براساس شکل های گوناگون و نامنظم سوراخ های مختلف فرم پیدا کرده و شکل گیرد.

برای کاهش اصطکاک و سایش بین قطعات متحرک در ماشین آلات و تجهیزات مختلف استفاده می شود.می توانند کمی در داخل محفظه خود جابجا شوند یا بچرخند و انعطاف پذیری و سازگاری بیشتری را برای عدم تراز یا انبساط حرارتی فراهم می کنند.

مزایای نوار خورشیدی

کاهش اصطکاک: سطح صافی را برای لغزش اجزای سازنده فراهم می کنند و اصطکاک و سایش را کاهش می دهند.

انعطاف پذیری: آنها می توانند ناهماهنگی های جزئی بین قطعات را در خود جای دهند.

انبساط حرارتی: آنها می توانند با تغییرات دما که ممکن است باعث انبساط یا انقباض اجزا شود، سازگار شوند.

جذب شوک: آنها می توانند به جذب ضربه ها و ارتعاشات کمک کنند و از اجزای ظریف تر محافظت کنند.

نحوه نصب نوار دور درب خورشیدی

نوار درزگیر خورشیدی در مقایسه با سایز تجهیزات الکتریکی W&E نصب ساده ای داشته و به هیچ ابزار جانبی برای نصب نیاز ندارد. این محصول به صورت رشته های 10 متری تولید و به بازار عرضه می شود. نوار دور درب W&E در سه سایز و مناسب برای ورق های 1، 1.5 و 2 میلی متری موجود می باشند.

همانطور که پیش تر گفته شد این نوارها بر روی سطح خود یک شیار سرتاسری دارند. برای استفاده کافی است ابتدا میزان مصرفی از این نوار دور درب را بر اساس اندازه سوراخ مورد نظر برش داد. سپس نوار را از قسمتی که شیار دارد بر روی لبه بیرونی سوراخ و حفره نصب کرد.

بعد از جای گیری و فیکس شدن نوار، می توان سیم ها و کابل ها را از این سوراخ بدون نگرانی از آسیب دیدن آن ها عبور داد.

جنس نوار درزگیر W&E

نوار دور درب خورشیدی برند W&E از مواد پلی اتیلن نرم (نایلون 66) است و به رنگ طبیعی خود یعنی سفید می باشد. محدوده دمایی این محصول 40- تا 70+ درجه سانتی گراد است.

ویژگی های نوار دور درب خورشیدی

  • انعطاف پذیری بالا
  • چسبندگی بالا
  • نصب ساده و آسان
  • وزن کم
  • مقرون به صرفه

قیمت و خرید نوار دور درب خورشیدی برند W&E

مجموعه وبرا الکتریک با نزدیک به دو دهه سابقه فعالیت در زمینه تولید و توزیع تجهیزات الکتریکی، به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین تامین کنندگان این تجهیزات در صنعت برق میباشد. هدف ما در این مجموعه ارائه خدمات به مشتریان و رعایت اصل کیفیت بالا همراه با قیمت مناسب می باشد.

نوار دور درب خورشیدی یا نوار درزگیر خورشیدی یکی از جدیدترین محصولات مجموعه وبرا الکتریک است. شما می توانید برای مشاهده قیمت و خرید نوار دور درب خورشیدی W&E ، از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.