پایه بست کمربندی چسب دار

پایه بست کمربندی چسب دار

پایه بست کمربندی چسب دار

پایه بست کمربندی یکی از ساده ترین و درعین حال مقرون به صرفه ترین ابزاری است که برای نگه داشتن دسته های سیم و کابلی که از طریق بست کمربندی به یکدیگر متصل شده اند به سطوح مختلف (دیوار، کف، یا سقف مورد نظر) استفاده می شود. این تجهیز با وجود سادگی که در ساختار و کاربرد خود دارد، تمامی موارد ایمنی را شامل شده و از آشفتگی کابل ها و مشکلات ناشی از آن جلوگیری می کند.

پایه بست کمربندی W&E یکی از محصولاتی که توسط مجموعه وبرا الکتریک تولید و در بازار لاله زار عرضه می شود. این محصول با بالاترین کیفیت و در ابعاد مختلف با مناسب ترین قیمت در اختیار کاربران قرار می گیرد.

مطالعه بیشتر : بست کمربندی

جنس پایه بست کمربندی W&E

پایه چسب دار بست کمربندی برند W&E دارای استانداردUL 94 V-2  بوده و جنس آن از نایلون 6.6 یا همان پلی آمید ۶۶ (Zytel 101F) می باشد. این پایه بست در برابر اشتعال مقاومت بالایی داشته و حتی در صورت اشتعال نیز این قابلیت را دارند که به خودی خود خاموش شوند.

پایه چسب بست کمربندی عموما به رنگ طبیعی پلی آمید ۶۶ (بی رنگ و کمی متمایل به رنگ سفید) و مشکی تولید می شود. اما در صورت تقاضای کاربران در رنگ های دیگر نیز تولید می شود.

پایه بست کمربندی چسب دار

نحوه نصب و استفاده از پایه بست

پایه بست کمری W&E ساختار مربعی شکل دارد. قسمت زیرین و پشتی آن، دارای چسب مقاوم دو طرفه برای اتصال به سطوح می باشد که سطح آن دارای روکش محافظ است. قسمت رویی پایه بست نیز در چهار جهت، شیارهایی برای عبور بست کمربندی دارد.

برای نصب پایه بست کمربندی چسبی کافی است روکش چسب پشت آن را جدا کرده و پایه چسب را به سطوح تمیز، صاف و عاری از چربی و روغن متصل کرد.

پایه های چسب بست کمربندی از چهار طرف آزاد هستند و کاربران از هر طرفی که نیاز داشته باشند می توانند بست کمربندی را وارد کنند.

پایه بست کمربندی چسب دار

انواع پایه بست کمری W&E

پایه بست چسبی W&E براساس مساحت سطح چسب دار خود در دو نوع سایز کوچک و بزرگ موجود می باشد.

از ابعاد کوچک این پایه ها برای اتصال دسته های سیم و کابل های سبک استفاده می شود. ابعاد بزرگ پایه بست هم برای نگه داری دسته های سنگین تر به کار می رود.

از آنجایی که ممکن است چسب پایه در ابعاد بزرگ تحمل نگهداری دسته های سنگین کابل را نداشته باشد، سوراخی در مرکز آن ها تعبیه شده است. به کمک این سوراخ کاربران می توانند پایه را به سطح مورد نظر پیچ کرده و مقاومت پایه بست کمری را بالا ببرند.

پایه بست کمربندی چسب دار

سایز بندی پایه بست کمربندی W&E

پایه بست چسب دار W&E در ابعاد مختلفی تولید و عرضه می شود که شامل :

قیمت و خرید پایه چسب دار بست کمربندی W&E

مجموعه وبرا الکتریک با نزدیک به دو دهه سابقه فعالیت در زمینه تولید و توزیع تجهیزات الکتریکی، به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین تامین کنندگان این تجهیزات در صنعت برق شناخته شده است. هدف ما در این مجموعه ارائه خدمات به مشتریان و رعایت اصل کیفیت بالا همراه با قیمت مناسب می باشد.

شما می توانید برای مشاهده قیمت و خرید پایه بست کمربندی چسبدار برند W&E، از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

دیدگاهی در مورد “پایه بست کمربندی چسب دار

  1. رضایی گفت:

    گلند ضد انفجار را هم دارید ؟

    1. خانم اسمعلی زاده گفت:

      بله برای استعلام قیمت می تونید از طریق شماره تماس های که داخل سایت هستن با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشد.

نظرات بسته شده اند