شماره و حروف سیم حلقوی

شماره و حروف سیم حلقوی

حروف و شماره سیم حلقوی

شماره و حروف سیم حلقوی، گرد یا بسته یکی از محصولات کارآمد شرکت وبرا الکتریک در صنعت برق می باشد که برای تفکیک و شناسایی انواع سیم برق و کابل به کار می رود. حروف و شماره سیم حلقوی به صورت ردیفی در کنار یکدیگر متصل بوده و حول قرقره ای پیچیده شده اند. در مواقع نیاز این تجهیز به سادگی از قرقره باز شده و با نیروی جزئی دست از یکدیگر جدا می شود. حروف و شماره سیم حلقوی برند W&E از با کیفیت ترین PVC گرید نرم، مقاوم در برابر روغن، گریس، اسید های خورنده، و مواد شیمیایی تولید شده است. همچنین این محصول به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند، در طیف وسیعی از سیم ها و کابل ها استفاده می شوند.

انواع شماره و حروف سیم بسته

شماره و حروف سیم حلقوی همانطور که از نامش پیداست به دو شکل شماره سیم و حروف سیم وجود دارد. بر روی هر کدام از این محصولات حروف A الی Z و اعداد ۰ الی ۹ چاپ شده است. کاربران با در کنار هم قرار دادن این اعداد، کلمات و یا ترکیبی از آن ها لیبل مورد نظر خود را ایجاد کرده و کابل های مصرفی خود را از یکدیگر تفکیک کنند.

علائم و حروف هک شده بر روی شماره و حروف سیم گرد با رنگ مشکی می باشد. رنگ این علائم به صورتی است که حتی از فاصله دور و یا در نور کم هم قابل رویت است.

انواع شماره سیم حلقوی W&E در 4 سایز مختلف تولید می شود که هر سایز، بازه قطری کابل مخصوص به خود را پوشش می دهد.

کد کالا بازه سایز سیم مورد نصب
mm2
علائم تعداد در هر رول
عدد
0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 A,B,C,D,E,F,…,X,Y,Z , \ , / ,- , +
EC-0 1.5 – 3 1000
EC-1 4.5 – 2.5 1000
EC-2 7.5 – 3.5 500
EC-3 10 – 5.2 350
EC-4 16 80
EC-5 35 – 25 60

نحوه نصب شماره و حروف سیم گرد

یکی از تفاوت های بارز شماره سیم حلقوی با شماره و حروف فشاری، نحوه نصب آن است. برای نصب شماره سیم گرد یا حلقوی، ابتدا باید براساس اندازه قطر کابل، شماره و حروف سیم مصرفی خود را تعیین کرد. سپس شماره و حروف سیم را وارد کابل کرده و به کمک آن لیبل مورد نظر را ایجاد کرد.

توجه داشته باشید که قبل از اتصال و لحیم کاری سیم در مبدا یا مقصد باید شماره و حروف سیم را وارد کابل کرد. زیرا با توجه به طراحی بسته شماره سیم رولی، پس از اتصال کابل به درگاه، نمی توان شماره سیم را روی کابل نصب کرد.

مطالعه بیشتر : حروف و شماره سیم فشاری W&E

فواید استفاده از لیبل سیم

  • صرفه جویی در هزینه
  • افزایش امنیت
  • افزایش سرعت انجام کار در صورت نیاز به عیب یابی یا تعویض قطعات
  • امکان کد گذاری سیم و کابل ها

خرید شماره و حروف سیم حلقوی W&E

مجموعه وبرا الکتریک با نزدیک به دو دهه سابقه فعالیت در زمینه تولید و توزیع تجهیزات الکتریکی، به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین تامین کنندگان این تجهیزات در صنعت برق شناخته شده است. هدف ما در این مجموعه ارائه خدمات به مشتریان و رعایت اصل کیفیت بالا همراه با قیمت مناسب می باشد.

شما می توانید برای استعلام قیمت و خرید حروف و شماره سیم بسته برند W&E، از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.